30.6.10

1.7.2010 Everlyn..

我 依然還是會想起 你
我 依然還是無法忘記 你
我 依然還是那麼地 喜歡 你
雖然我們不曾在一起過 那回憶
那回憶來得美 也很痛


原來
你 不曾在我心裡 消失過
原以為
我 能很輕松地把 你 忘記
原來
那是 我不願意 做的事情



要我迅速離開

要我成全你們

曾把我帶到天際 遇見你

看過愛的叱咤 看過我的崩塌

要我把你放下

讓我一夜長大 見識到人性真假

靜靜吹著我的心 成流沙


明知道 你 愛的是 她
明知道 你 的心只屬於 她
明知道 自己多餘的
明知道 自己是個 路人
我卻還是 放不下因為
我 還喜歡 你 ):


愛你的心 我放不下
想你的心 我放不下
我就是那麼地愛當 傻瓜
我就是那麼地 執迷不悟
我就是那麼地 愛假裝 堅強


我就是 還放不下
我還是 喜歡著你
你們 要 問 我 怎樣嘛 ):




Everlyn__♥

2 条评论:

  1. 从你的文字,读到了你的心酸心痛

    回复删除

  2. Buy Facebook Fan Page Likes

    Buying Them is Cheap
    Real likes can be bought for a relatively small amount of money. This is not only due to the high cost of traditional advertising or Facebook ads. Time is money. Not buying Facebook likes costs you time. And measured by the effort you spend investing in organic ones, this investment is definitely worthwhile. Start with a smaller package and gradually increase your fans. This seems more authentic, especially when it comes to new fan pages, and it is easy on the wallet.

    Please visit our service link: Buy Facebook Page Likesv

    回复删除